Hakkımızda

Çağın gereklerini yakalayan pratik bir buluştan, dünyanın her yerinde Pocket Media™ çözümleri sunan uluslararası bir network’e.

Adobe Flash Player’ı Edinin

1990’lı yılların başında Serbest gezi yazarlığı ve British Airways’in uçuş tarifeleri bölümünde danışmanlık yapan George McDonald, yolcuların yanında üç yüz sayfalık gezi rehberleri, havayolu şirketlerinin sayfalar dolusu uyarı ve tarifeler dizisini taşımak istemediğini fark etmiş. 1992 yılında basit ama zekice bir çoklu katlama ve yapıştırma tekniği olan Z-CARD® ile yapıştırma makinesinin patentini alan George McDonald ilk teklifini British Airways’e götürmüş İlk anda bu fikre çok sıcak yaklaşmamış olan devasa şirket bir süre sonra             Z-CARD® ’ı denemeyi kabul etmiş ve ilk siparişini vermiş.

Sıfır noktasındayken, çağın gereklerini yakalamayı beceren basit buluşuyla alıp yürüyen McDonald ve  Z-CARD® ’ın başarısının ardında dünyanın gittiği yönü iyi analiz edebilmek yatıyor: Tüm dünyada her tür endüstride ekonomik gelişme üç önemli faktöre dayanıyor.Birincisi maliyetin düşürülmesi, ikincisi tüketiciye kolay ulaşmak, üçüncü ve en önemlisi de bilgiye erişim. Z-CARD® bu üçüne birden dayanarak gelişti. Bugün 80 ülkede faaliyet gösteren uluslararası Z-CARD® dünyanın her yerinde Pocket media™ çözümleri sunan uluslararası bir network’tür.

1997 yılında Güney Afrika’daki bölge distribütörüne bağlı olarak çalışan Z-CARD® Türkiye temsilciliği Kasım 2005 yılında kurulan Z Kart Basım Dağıtım Ltd. Şti. bünyesinde Türkiye’de üretime başladı. Z-CARD® ’ın Türkiye’deki tek lisanslı üreticisi olarak her sektörden onlarca yerli ve uluslararası markaya hizmet veren Z Kart aynı zamanda Orta doğu bölgesine de ihracat yapmaya başladı. 2012 yılında Anonim şirkete dönen Z Kart Basım Dağıtım Z-CARD® ’ın Türkiye’deki tüm patent, marka ve fikri mülkiyet haklarını satın aldı. Ayrıca know-how’ını aldığı farklı Pocket media™ çözümleri ile de ürün yelpazesini geliştirdi.

Uluslararası bir networkün parçası olmanın sağladığı avantajlar ile müşterilerinin basılı işler, reklam-tanıtım ve promosyon malzemeleri, alıcıya yönelik pazarlama, satış noktası aktiviteleri ihtiyaçlarına cevap verecek yeni fikir ve ürünler geliştirmeye devam ediyor.